Post by tesek86179 on Nov 11, 2024 9:27:32 GMT 5.5
La 30 martie 2020, Asociația Bancherilor Americani („ABA”) și alte câteva asociații de bănci și uniuni de credit (împreună, „petiționarii”) au solicitat efectiv FCC să scutească toate apelurile și mesajele texte legate de COVID către consumatori de răspunderea TCPA, deoarece comunicații „realizate în scopuri de urgență”. P etiție pentru hotărâre, certificare sau renunțare rapidă declarativă a Asociației Bancherilor Americani și colab. , CG Dosar Nr. 02-278, la 4 (30 martie 2020) [denumită în continuare „ Petiția ABA ”].
În conformitate cu excepția FCC de la TCPA „în scopuri de urgență”, un apelant nu trebuie să primească consimțământul destinatarului pentru a efectua un apel telefonic format automat sau preînregistrat sau pentru a trimite un mesaj text „a fost necesar într-o[] situație care afectează sănătatea și siguranța consumatorii.” 47 CFR § 64.1200(f)(4) (2019). În timp ce FCC a clarificat deja din proprie intenție că pandemia COVID-19 constituie o „urgență” în temeiul TCPA și că, în timpul pandemiei, guvernele de stat și locale, spitalele și alți furnizori de Baza de date a funcției de bază de date asistență medicală pot folosi excepția pentru scopuri de urgență pentru a face informații. apelând „direct legat de riscul iminent pentru sănătate sau siguranță care decurge din focarul de COVID-19”, FCC nu a abordat dacă „scopurile de urgență” excepție s-ar putea aplica apelurilor efectuate de instituțiile financiare. În timp ce industria financiară a primit o anumită scutire TCPA anterioară de la FCC pentru apeluri de alertă de fraudă, ABA și ceilalți petiționari caută scutire pentru a pune în aplicare prevederile financiare ale noii Legi de ajutorare și securitate economică („CARES”), în plus față de alte scopuri.
Petiționarii solicită aprobarea FCC pentru a excepta trei categorii de comunicări nesolicitate, altfel acoperite în general de cerințele de consimțământ TCPA.
În primul rând , o scutire pentru apeluri sau texte cu privire la modificări la credite ipotecare și alte împrumuturi. În conformitate cu Legea CARES, împrumutații cu un împrumut ipotecar garantat federal pot solicita până la 180 de zile de toleranță pentru plățile împrumutului. În plus, Legea CARES interzice temporar administratorilor de împrumuturi să execute silite asupra proprietății și impune furnizorilor de credit care amână plata în conformitate cu Legea să raporteze totuși conturile de consumatori ca fiind curente. S. 3548, al 116-lea Cong. §§ 4021 & 4022 (2020). Petiționarii susțin că ar servi interesului public să se permită instituțiilor financiare să contacteze liber consumatorii cu privire la programele de ajutor din Legea CARES, fără teama de răspunderea TCPA.
În mod similar, petiționarii susțin că rolul central al instituțiilor financiare în programul de împrumut pentru întreprinderile mici din Legea CARES creează necesitatea unei comunicări nestingherite între bănci, uniuni de credit și proprietari de afaceri. Id. ; vezi şi S. 3548, 116th Cong. § 1102 (oferind împrumuturi garantate de guvern pentru a ajuta întreprinderile mici să plătească salarii, chirie și utilități în timpul pandemiei de COVID-19).
În al doilea rând , petiționarii solicită o scutire de urgență pentru apelurile și mesajele nesolicitate privind închiderea sucursalelor, limitările serviciilor și serviciile bancare la distanță. Petiționarii susțin că FCC ar trebui să promoveze operațiunile bancare la distanță (și, indirect, să promoveze distanțarea socială), permițând instituțiilor financiare să efectueze apeluri nesolicitate despre acest tip de actualizare a serviciilor. Permiterea acestui lucru, susțin petiționarii, va minimiza efectul COVID-19 asupra accesului consumatorilor la serviciile financiare.
În al treilea rând , petiționarii solicită o scutire pentru apelurile și textele care conțin avertismente de fraudă și furt de identitate. În memoriul de petiție, petiționarii citează publicații federale care prognozează o creștere a furtului de identitate și a achizițiilor neautorizate în timpul pandemiei de COVID-19. Vezi, de exemplu , Consumer Fin. Prot. Biroul, protejați-vă financiar de impactul coronavirusului (16 martie 2020). Petiționarii susțin că numai apelurile automate sau mesajele text pot atinge viteza necesară pentru a detecta și a descuraja cu promptitudine cazurile tot mai mari de fraudă.
Petiționarii susțin că apelurile și mesajele nesolicitate privind programele federale de ajutor, serviciile bancare de la distanță și alertele de fraudă ar sprijini „sănătatea și siguranța financiară” a consumatorilor. Și FCC – susțin petiționarii – ar trebui să declare că astfel de comunicări sunt în „scopuri de urgență” și, prin urmare, sunt scutite de răspunderea TCPA în timpul pandemiei actuale. Petiția afirmă că orice apel sau text care s-ar putea califica pentru această scutire extraordinară a FCC ar fi pur informativ și nu ar include conținut publicitar sau de marketing și nu ar fi trimis în scopuri de colectare a datoriilor.
În subsidiar, petiționarii solicită FCC să renunțe temporar la răspunderea TCPA pentru apelurile și textele de la instituțiile financiare cu privire la COVID-19, în loc să declare astfel de comunicări scutite în temeiul excepției pentru scopuri de urgență.
FCC solicită în prezent comentarii cu privire la petiția ABA până pe 6 mai 2020. De asemenea, va accepta orice comentarii de răspuns până la 21 mai 2020, înainte de a se pronunța asupra petiției. Vezi Fed. Commc'ns Comm'n, DA-20-384 ( Notificare publică ) (6 apr. 2020).
În conformitate cu excepția FCC de la TCPA „în scopuri de urgență”, un apelant nu trebuie să primească consimțământul destinatarului pentru a efectua un apel telefonic format automat sau preînregistrat sau pentru a trimite un mesaj text „a fost necesar într-o[] situație care afectează sănătatea și siguranța consumatorii.” 47 CFR § 64.1200(f)(4) (2019). În timp ce FCC a clarificat deja din proprie intenție că pandemia COVID-19 constituie o „urgență” în temeiul TCPA și că, în timpul pandemiei, guvernele de stat și locale, spitalele și alți furnizori de Baza de date a funcției de bază de date asistență medicală pot folosi excepția pentru scopuri de urgență pentru a face informații. apelând „direct legat de riscul iminent pentru sănătate sau siguranță care decurge din focarul de COVID-19”, FCC nu a abordat dacă „scopurile de urgență” excepție s-ar putea aplica apelurilor efectuate de instituțiile financiare. În timp ce industria financiară a primit o anumită scutire TCPA anterioară de la FCC pentru apeluri de alertă de fraudă, ABA și ceilalți petiționari caută scutire pentru a pune în aplicare prevederile financiare ale noii Legi de ajutorare și securitate economică („CARES”), în plus față de alte scopuri.
Petiționarii solicită aprobarea FCC pentru a excepta trei categorii de comunicări nesolicitate, altfel acoperite în general de cerințele de consimțământ TCPA.
În primul rând , o scutire pentru apeluri sau texte cu privire la modificări la credite ipotecare și alte împrumuturi. În conformitate cu Legea CARES, împrumutații cu un împrumut ipotecar garantat federal pot solicita până la 180 de zile de toleranță pentru plățile împrumutului. În plus, Legea CARES interzice temporar administratorilor de împrumuturi să execute silite asupra proprietății și impune furnizorilor de credit care amână plata în conformitate cu Legea să raporteze totuși conturile de consumatori ca fiind curente. S. 3548, al 116-lea Cong. §§ 4021 & 4022 (2020). Petiționarii susțin că ar servi interesului public să se permită instituțiilor financiare să contacteze liber consumatorii cu privire la programele de ajutor din Legea CARES, fără teama de răspunderea TCPA.
În mod similar, petiționarii susțin că rolul central al instituțiilor financiare în programul de împrumut pentru întreprinderile mici din Legea CARES creează necesitatea unei comunicări nestingherite între bănci, uniuni de credit și proprietari de afaceri. Id. ; vezi şi S. 3548, 116th Cong. § 1102 (oferind împrumuturi garantate de guvern pentru a ajuta întreprinderile mici să plătească salarii, chirie și utilități în timpul pandemiei de COVID-19).
În al doilea rând , petiționarii solicită o scutire de urgență pentru apelurile și mesajele nesolicitate privind închiderea sucursalelor, limitările serviciilor și serviciile bancare la distanță. Petiționarii susțin că FCC ar trebui să promoveze operațiunile bancare la distanță (și, indirect, să promoveze distanțarea socială), permițând instituțiilor financiare să efectueze apeluri nesolicitate despre acest tip de actualizare a serviciilor. Permiterea acestui lucru, susțin petiționarii, va minimiza efectul COVID-19 asupra accesului consumatorilor la serviciile financiare.
În al treilea rând , petiționarii solicită o scutire pentru apelurile și textele care conțin avertismente de fraudă și furt de identitate. În memoriul de petiție, petiționarii citează publicații federale care prognozează o creștere a furtului de identitate și a achizițiilor neautorizate în timpul pandemiei de COVID-19. Vezi, de exemplu , Consumer Fin. Prot. Biroul, protejați-vă financiar de impactul coronavirusului (16 martie 2020). Petiționarii susțin că numai apelurile automate sau mesajele text pot atinge viteza necesară pentru a detecta și a descuraja cu promptitudine cazurile tot mai mari de fraudă.
Petiționarii susțin că apelurile și mesajele nesolicitate privind programele federale de ajutor, serviciile bancare de la distanță și alertele de fraudă ar sprijini „sănătatea și siguranța financiară” a consumatorilor. Și FCC – susțin petiționarii – ar trebui să declare că astfel de comunicări sunt în „scopuri de urgență” și, prin urmare, sunt scutite de răspunderea TCPA în timpul pandemiei actuale. Petiția afirmă că orice apel sau text care s-ar putea califica pentru această scutire extraordinară a FCC ar fi pur informativ și nu ar include conținut publicitar sau de marketing și nu ar fi trimis în scopuri de colectare a datoriilor.
În subsidiar, petiționarii solicită FCC să renunțe temporar la răspunderea TCPA pentru apelurile și textele de la instituțiile financiare cu privire la COVID-19, în loc să declare astfel de comunicări scutite în temeiul excepției pentru scopuri de urgență.
FCC solicită în prezent comentarii cu privire la petiția ABA până pe 6 mai 2020. De asemenea, va accepta orice comentarii de răspuns până la 21 mai 2020, înainte de a se pronunța asupra petiției. Vezi Fed. Commc'ns Comm'n, DA-20-384 ( Notificare publică ) (6 apr. 2020).